It was Fabulous!

image207

Filmen var lika bra som jag förväntat mig. Igår var jag på premiären av Sex and the city och under 2 timmar och 15 minuter nöjt jag av varje sekund. Tjejerna är precis lika som i serien och jag kan nu meddela att jag har en favorit film.

Hela biosalonger var fylld av förvantansfulla tjejer och när musiken drog igång jublade hela salongen och jag fick verkligen rysningar i hela kroppen. Jag vet att vissa tycker att det bara är en serie med skådespelare. Men har man sett säsongerna om och om igen så är det som att återse en gamal vän. Eftersom den inte har kommit ut i Sverige än ska jag inte avslöja för mycket, det enda jag kan säga är: Gå och se den, helt klart de bästa 2 timmarna jag spenaderat i en biosalong en fredagkväll!!!


Erika ♥

Kommentarer
Postat av: Eric

Vågar man gå på den där fast man är kille? :P haha
Ha en underbara sommarkväll /E.

2008-05-31 @ 20:55:41
URL: http://ericthegreat.blogg.se
Postat av: Madde

wee, nu blev man ju ännu mer sugen att se den :) Drack lite Cosmopolitan igår för att ladda upp, det är bara tre veckor kvar till premiären nu :)

Puss och kram!

2008-06-01 @ 15:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0