Here I stand

image208
 


Efter bion igår så var jag sådär löjligt lycklig och gick och tänkte på Carrie och de andra i s.a.c.t. Tänk vad småsaker kan få en att skina upp.
När jag kom hem så försvann mitt skinande och i mitt bröst så fanns nu istället en tyngd som nästan fick mig att sjunka igenom marken. På toaletten satt en spindel, stor som en tarantela på hormontillskott. Jag stängde noga dörren och kröp skräckslagen ner i sängen med täcket uppdarget till näsan. Min tanke var att den skulle stanna där inne så jag kunde hämta Alex på morgonen. Har nu städat hela mitt rum, från glov till tak, tak till golv. Men det finns inte ett spår av det lilla äcklet.

Har nu bestämt mig för att den inte finns kvar och lurar i mitt rum, utan har gett sig ut på andra äventyr. Jag tog tillbaka mitt skinande.


Ikväll är det min B-day igen!! Varken Alex eller Dee var ju hemma på min födelsedag så vi ska fira den ikväll istället. De har bokat bord på en resturang i sf och det blir massa fördrinkar ( bara för att vi kan enligt Dee.) Ska blir himla roligt iaf, att få umgås utan barn som drar en i byxbenet och frågar efter glass.

Så om en liten stund så ramlar förmodligen Rebecca in, det är nämligen dags för shoppning. Måste ju ha något vuxet-snyggt-jag-är-nu-mera-21-och-behöver-inte-visa-mitt-norska-falska-id-nå-mer klädesplagg att ha på mig ikväll.



Ha en bra lördagskväll

Erika ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0