Den lilla Svarta...

....Passar alldeles utmärkt när det är bal på slottet.
I onsdagskväll blev jag inbjuden till Emmygalan av Rebecca. Hennes värdmamma är nämligen nominerad. Fråga inte vad för det vet jag inte, kommer få reda på det ikväll. Men detta har iaf resulterat i att det blev panik letning av en klänning. Och det är verkligen glitter och glamor som är ämnet. Det kommer vara långa klänningar med släp och pingvingkostymer. Med andra ord, precis sånt som jag absolut tycker är roligast.
Jag ska ha en svart sidenklänning med öppen rygg, mycket vuxen och sofistikerad. Håret kommer lockas och sedan sättas upp med några lockar hängande. Jag är riktigt pirrig i magen, så roligt ska det bli!

Jag har nu kommit hem till Rebecca efter ett rallyåk i TT:n. Nu ska det duschas, fönas, sminkas och tas kort. Bildbevis kommer givetvis senare.

Något annat att nämna är att Nu har Mia och Nettan lämnat Sverige. De borde befinna sig på min sida världen, och har landat på JFK. Väntar spänt på ett telefonsamtal så jag får höra att mina små resenärer har kommit fram ordentligt.

Nu dusch, sen en magisk kväll...
Puss E♥

Kommentarer
Postat av: MA

Snacka om att du kommer att tycka " att byn" är för liten för dig,
när du kommmer hem. Hoppas att du och tjejerna kommer att ha roligt. Kram Mami

2008-05-11 @ 10:43:02
Postat av: Erika

Vilken tur då att jag inte ska bo i "byn" när jag kommer hem.
Vi hade jättekul, kommer uppdatering sen!
kram

2008-05-11 @ 19:48:01
Postat av: Ylva

du, jag är så himla avis!!! Visa bilder! :)

2008-05-11 @ 21:25:40
URL: http://hossentoss.wordpress.com
Postat av: Madde

Wee, va häftigt att vara på emmygalan! Nu är du nästan kändis :)
Hoppas du och brudarna får det toppenkul.

Puss och kram

2008-05-11 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0