ZzzZZzzzz...

Ojoj,Jag är nog världens tröttaste tjej just nu.
Har återigen bäddat ner mig i sängen. Utanför fönstret far snöflingorna omkring som om de dansade träden till sömns. Själv behöver jag varken dans eller omstoppning, för jag har nog inte varit så här trött på länge. Kommer nog efter från Bahamas men beror nog mest på åksjuketabletten jag tog inför bilresan upp hit till Tahoe, de gör mig verkligen groggy. Som ni vet är jag oftas inte ett sånt roligt sällskap efter jag har tagit tabletter mot min dumma åksjuka. Behöver jag ens nämna hur rolig jag var på roadtripen vi gjorde till Frankrike!?
Skulle läsa en liten sväng i min urspännande bok "snabba cash" innan det var dags för middag, men jag somnade på soffan istället. Nu ska jag bara blogga klart och sen är det dags att räkna de små fåren, jag blir inte förvånad om jag bara kommer till ett halvt...
Vet inte riktigt vad som händer i morgon, blir ev. lite jobba sen ska jag försöka träna i någon form. Vädret nu är ruskigt kallt och som det känns nu vill jag inte ens sätta en liten tå utanför dörren. Har gått och blivit en riktig kalifornien tjej efter allt.

Sov sött! Puss E

image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0