Till Kelly idag

Fredag = Klipptid hos kelly, Yes! Nu är det fredag igen och idag är det världens bästa fredag dessutom. Efter jag har fått iväg barnen så ska jag till Kelly och klippiliklippa mig! Kommer som vanligt inte göra nått jättedrastiskt men det ska bli mer uppklippt och mer lugg. Hoppas det blir bra!
Veckan som gått efter Bahamas har varit ganska så seg, jag är himla trött efter jag har jobbat och stupar oftast i säng med en massa avsnitt av vänner direkt efter jag slutat jobba för dagen. Lyckades igår ta mig ut och springa iaf, skönt och välbehövligt.
Helgen kommer jag spendera i Tahoe med familjen och dess släktingar. Farfar med fru, Alex bror och syster också alla vi andra förstås så det blir nog en fartfylld helg.

Ha en bra helg!

Puss ♥ E

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är duktig du som jobbar och sliter :) Hoppas klippningen blev bra!

Puss och kram!

2008-03-14 @ 15:50:09
Postat av: MA

Ja,, nu är det klippt...
Kram Mami

2008-03-14 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0