That Gal

Härliga lördag!
Drömde dock en massa knepiga drömmar om att jag var tvungen att byta familj med Rebecca..helsnurrigt var det! Vaknade av att barnen sprang runt och härjade i morse så jag släpade mig ur sängen redan vid nio.
Blev lite frukost, plockade iordning i mitt rum, kastade saker jag verkligen inte behöver och sånt nyttigt. Sen åkte jag och inhandlade lite matvaror åt huset för att sedan åka vidare till mina två affärer.
Var och köpte en ny ansiktskräm av Dermalogica, har verkligen hittat ett märke som jag tycker om!
Lika så var min"that gal" från märket Benefit slut så det blev att inhandla en sån med. Dyrt vart det, men det kostar att ligga på topp!image178

Ikväll blir det utgång med collegegrabbarna i San Francisco,
ska bli himla roligt. Har kommit på att jag måste spendera lite
 mer tid i min storstad, den är väldigt vacker och mysig.
Jag körde in dit i torsdags för att sedan lämna bilen med
barnen till Al och Dee som skulle vidare på middag.
 Jag var mycket välkommen att följa med men jag bestämde
mig för att stanna i Sf istället. Gick bara runt och strosade,
gata upp och gata ner. Och jag kände att jag kommer att
sakna denna kulliga omgivning även om den för
det mesta får mig att må illa.

Nu ska jag kika på ett avsnitt vänner innan
jag drar mig iväg till gymmet för att få lite motion!


Puss å kram E♥
image177

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, passa på och njut medans du har chansen! Du kommer nog att sakna det där stället riktigt rejält när du äntligen har kommit hem igen =)

Och du..titta lite extra åt mif på Disney Land är du gullig :)

Puss och kram!

2008-04-01 @ 09:07:03
Postat av: MA

Gör ett nytt försök och skriver från KBs data. Som sagt var du kommer att sakna alla dina produkter...kanske du får göra upp med någon att du får ha en stående order (ha ha)
Kram

2008-04-01 @ 17:00:16
Postat av: Eva och Conny

Hej.

Roligt att läsa det du skriver
vad duktig du är.
Hälsningar från oss i Norrsundet

2008-04-02 @ 00:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0