Små Citroner Gula

Nu börjar arbetsdagen lida mot sitt slut.
Efter ett mycket lyckat "glassmys" så ligger både Elise och Tanner i sängen och vilar. Zach har playdate med grannen så jag känner mig riktigt lyckligt lottad just nu. Ska blogga lite och sen vika tvätt...inte lika skoj kanske men men. Ska efter jag har slutat förska ta mig iväg på fredagens spinningklass, har varit lite öm i fossingen så jag är på helspänn just nu så inget ska hända med den igen. Grrr.
Ikväll vankas det nog Beck med Brudarna, image174
popcorn + frukt och allt annat som hör där till.
Får se om jag lyckas hålla mig vaken för jag känner
mig riktigt trött just nu.
Kom precis och tänka på boken "små citroner gula"
som jag läste i sommras, mycket bra - läs den!
Har också tagit mig igenom "Snabba cash" nu, den
var riktigt bra, spännande som tusan! Lärorik också.

Nu ska jag gå och vika min roooliga tvätt!

Puss E ♥



Kommentarer
Postat av: Edna

jaaaa party för fan !

haha fick du mitt sms?! :D

2008-03-28 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0