Shopping tisdag

Nu har jag varit på shoppingrunda igen, dock inte åt mig denna gång.
Elise börjar nämligen simskola idag och hade ingen baddräkt, så vi gav oss ut på jakt. Vi lyckades nästan direkt hitta en, den är rosa med glitter och blommor på. Önskar nästan den fanns i min storlek, ursöt!!
Igår var jag på en liten egen shopping sväng måste jag erkänna, köpte en strandväska och ett par linnen.

För nu brinner det nämligen i knutarna, påimage159
torsdag bär det av till Bahamas!!! Jag tvättar allt
jag kommer på men har fortfarande inte börja
planera vad jag ska ha med mig. Vad sägs som
tandborste och bikini, det lär väl räcka!?

Nu har jag och Elise ätit lunch och det är
alldeles strax dags att åka och hämta upp
det andra lilla busfröt. Vädret här har verkligen
vaknat på sin bästa sida ida med strålande
solsken och varma vindar. Man kan lätt ha
uppvikta jeans och ett linne. Ev. en kofta, med
det är nog bara fryslortar som jag som behöver det.
Tänker då rakt inte ha nån kofta på Bahamas iaf,
det är nått som är säkert!







Puss E♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

EN dag kvaaaar! Om typ.. 34 timmar smäller det !!! Eller nåt:D jag ha rinte börjat packa än, ska nog göra det om några minuter..:P

puuuuuuss

2008-03-05 @ 06:45:48
Postat av: MA

Hur hade du tänkt få hem allt du shoppar?
Ha så himla kul på er Bahamas resa. Kramar Ma /KB

2008-03-05 @ 17:34:21
Postat av: Madde

Hoppas du har det superduper på Bahamas!

2008-03-06 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0