San Francisco

Godmorgon kära läsare!
Nu är det den bästa dagen på hela veckan igen och jag har precis klivit upp. Om en stund så ska jag väcka upp Zach lite tidigare, för han har nämligen "carzy hairday" idag. Så här kommer det fixas och sprayas. Crazy hariday går ut på ( som ni säkert redan har listat ut) att man gör en galen frisyr och sen går till skolan, låter helskoj tycker jag! Efter det så blir det som vanligt avlämning av Tanner och Elise, sen ska jag iväg och köpa glass,strutar och strössel. Tänkte överraska barnen idag med lite fredagsmys sådär direkt efter skolan.
I helgen så lutar det mycket åt ut gång i Sf, så det kan nog bli riktigt roligt.
Nästa vecka är dock den bästa veckan i hela världen, det är nämligen dags för att åka till Disney land. Först en kort veckan, sen bär det iväg tidigt på torsdag morgon till LA, Yes!!kan det bli bättre?

Ha en superduper-trevlig fredag allihopa!
♥ E

Kommentarer
Postat av: MA

Du måste ha kommit till värdens bästa familj eller hur !!!
vill du fundera på vad vi ska ta med till familjen när vi kommer...För att kommentera den förra bloggen...För det första...Som gammal i gemet så vill jag bara påminna er om att riktiga påsk kärringar knyter sin sjallet( halsduk) under sin haka...För det andra, så såg jag inte till er på blå kulla där ser man alla.. för det tredje så är det NIMBUS 2008 som här hetast i år.... då har ni kunnat sett bron från ovan istället. Karam Kvast Hilda

2008-03-28 @ 17:36:06
Postat av: Ylva

Hej sotis!
Sa dina ungar har antligen haft Crazy hair day ocksa!? Haha. Mina hade det for nagra manader sen.. De ville dock inte vara lika knasiga som jag ville att de skulle vara - trakmansarn!! ;)
Fan va nice att ni ska till Disneyland! Alskar det! Har du varit pa Universal Studios ocksa? Verkligen vart det!!
Min dator ar fortfarande sonder, sa det ser inte ut som att vi kan skype an pa ett tag.. Min datakille vagrar hora av sig, kul att han har min dator da lixom :S
Jaja, jag ska kura ihop mig i soffan o titta pa Party of five :)
Puss puss

2008-04-01 @ 17:50:47
URL: http://hossentoss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0