Easter Bunny

Jaa,Nu är helgen snart här!
Alltid när vi planerar så ändras typ något, resan till San Diego blev för dyr så vi har ställt in oss på något annat istället- ska bara bestämma vad. Något vi vet är att vi kommer iaf fira svenska påsk med äggmålning,köttbullar och påskägg. Konstig nog har jag mer "påsk-känsla" än vad jag hade julkänsla i julas. Hoppas förmodligen förgäves på att de har sånna där små choklad-påskägg-inpackade-i-typ-foliepapper, men men vi får se vad kaliforninen har att erbjuda. Jag har verkligen lust att måla påskägg, köpa tullipaner och ge mig ut på jakt efter nått som liknar påskris!
Vi har också bestämt att vi ska göra ett varsitt påskägg med roliga saker i och sedan gå på riktig påskäggs-letning. Roligt, roligt!

Ikväll ska jag jobba för Alex och Dee ska ut på dejt, ursött! Det är så skönt, jag känner verkligen inte att "uuuu,ja måste jobba ikväll." Utan snarare: Guuud,va roligt att ni ska få umgås lite, så jag tar gärna barnen!
Ikväll ska jag också hämta min lilla raring som rymde till Sverige en vecka, hon ska sova här så vi kan ta igen allt som har hänt! Ska dessutom bara jobba lite på fredagmorgon för både Al och Dee är lediga den dagen. Så efter jag droppat kidsen så är jag en fri kvinna! Funderar på att ta med min raring ut på frukost om hon behagar att vara vaken då.

image163
Puss ♥ E





Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-20 @ 15:07:00
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Madde

Ja, nu är påsken nära...känns det inte konstigt att det är fint väder och varmt nät det är påsk? :)
Aja, hoppas det går bra med äggmålning, påskrisletande och så vidare.

Glad Påsk!

2008-03-20 @ 16:43:54
Postat av: MA

Påsken här kom med snööööö, jag som hade önskat att vi skulle sätta i vitbåten och åka till stugan...Bosse o Moster var ut till sin stuga
förra helgen, jag blir så aundsjuk att jag kan dö. Så jag har nu tagit ett extra dygn hos " helge" under påsk-helgen i stället. ha det så bra med erat påskfirande,(jag kommer stängt av min våg under helgen)

2008-03-20 @ 18:27:15
Postat av: mia

Glad påsk! Idag är det bara 49 dagar kvar tills vi anländer i usa..:) kramar

2008-03-22 @ 10:48:17
Postat av: Ylva

Fick du nagra chokladagg? Har fanns det hur mycket som helst! Jag som inte ens tycker om choklad! :(

2008-03-27 @ 12:15:19
URL: http://hossentoss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0