Deep into the forest

Konstiga drömmar och svårt att sova.
De senste två nätterna har jag inte sovit mycket alls. Kan inte sova och drömmer helsnurriga drömmar. Jag drömmer att jag är hemma i Sverige, och det är så himla verkligt att jag nästan blir lite ledsen när jag vaknar. Nått annat jag drömmer är att konsiga varelser jagar mig i skogen och det känns som jag har blyklumpar i skorna på mig när jag försöker fly...Usch!

Igår var jag till gymmet här uppe i Tahoe och tränade, blev crosstrainer, cykel och hopprep. Har inte hoppat hopprep sen jag gick i mellanstadiet tror jag, det var faktiskt riktigt roligt!

Kommer ihåg hur man rusade ut från klassrummet och ropade: Etta, tvåa, trea osv. Hihi, va längsen det var.

Åkte sen hem och gjorde lunch åt mig och Elise, blev efter det både nap för henne och mig.

Jobbade lite på kvällen medans de vuxna var ute på middag.
Blev tidig kväller och jag tror jag redan var i säng vid niotiden.image161

Idag tror jag Elise och jag ska åka pulka i backen här borta,
 kommer nog bli värsta träningspasset eftersom fröken
 envisas med att jag ska dra henne överallt. Kommer efter
 lunchtid nångång att packas ihop och åka hem till Lafayette
igen.
Nästa helg så ska vi förmodligen göra en liten miniresa
 jag och Rebecca. Den kommer att gå till San Diego över helgen.
Ska bli rikigt riktigt roligt!


Nu ska jag försöka skaka drömmarna ur huvudet
och tänka på något annat. Med lite tur kanske det
går vägen.



Puss E ♥



 


Kommentarer
Postat av: MA

Du längtar nog efter oss och vår skog här hemma lite extra just nu efter som du drömmer så, vi saknar dig med( bara så att du vet)Tur att drömmar försvinner med tiden eller ur. KB kollar nästan varje dag nya resmål och utflykter,undrar om vår tid kommer att räcka till när vi kommer.Kramar Mami

2008-03-16 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0