Tisdags-spa

Idag efter jobbet så ska jag ha lite egotid. Bokade nämligen en välbehövlig ansiktsbehandling igår, så efter jobbet så piper jag iväg gör att få mitt ansikte städat och fint. Ska bli så skönt!

Ska försöka slappna av nån timme innan det är dags för mitt spinning och core pass.

Var ute och gick med flickorna igår och det slog mig att jag inte har varit på prommis runt reservatet sen i påskas. Måste bli mer av det, det är så himla vackert att gå där!

image214

Idag är det tisdag och jag har Elise hemma hela
dagen. Ska försöka städa upp lite här i huset och
bara chilla. Barnen har så himla mycket olika
aktiviteter hela tiden och har aldrig en lugn stund.
Så på tisdagar brukar jag bara låta Elise kika på
film och leka med vad hon vill.

Försöker komma på vad jag ska göra när jag kommer
hem också. Vill göra nått roligt men ändå inte för
seriöst. Måste börja skriva på mitt cv också
men det är ju så himla tråååååkigt. Men det ska
väl göras.



Erika


Kommentarer
Postat av: MA

Allt kan inte vara kul gämt.
Kram MA

2008-06-03 @ 21:26:21
Postat av: Ylva

Tycker fortfarande synd om dig gumman.. :( Ser det battre ut nu?
Puss puss

2008-06-05 @ 05:51:55
URL: http://hossentoss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0