Snart är det första Maj! ;)

Snart är det Midsommarafton! Kan inte riktigt förstå att det snart är dags för den stora sommartraditionen med att plocka blommor och drömma om sin kommande. Äta färskpotatis, ha blommor i håret och leka roliga lekar. I år så är jag på andra sidan jorden och de har inte ens hört talas om denna underbara helg, så det blir till att få ihop ett gäng svenskar och fira så mycket vi bara kan. Har blivit inbjuden till ett midsommarfirand, dock med lite vaga planer än så länge men det ska nog lösa sig. För fira midsommar - Det ska jag.


Vet att Sverige spelar mot Spanien ikväll, ( Heja, heja!!!) men jag kommer istället vara på en annan fotbollsmatch. Beckham och hans lag spelar nämligen i Oakland i kväll och Alex har fixat biljetter. Inte för att fotboll är min favoritsport direkt, men vem tackar nej till Beckham...


Nu har jag precis ätit frukost och ska ha barnen en liten stund. Sen kan det nog hända att det blir lite chill vid poolen efter jag tränat. Hela ligan med tjejer är ute på vift så det blir till att ta med en bra bok. Måste säga att mitt liv blir fruktansvärt lugnt när 1 : någon klämmer sönder mitt ansikte och 2: alla brudar är borta ur stan.

Jag var på bio igår med Alex, Tanner, Zach och Cynthia ( Alex mamma)
och såg Kung Fu Panda och efter det så åkte jag till gymmet.
Kl halv 9 en fredagskväll...

Måste bara säga att det är underbart att gå på bio
med barn, de är så öppna och spontana.
Tanner tyckte att nått i öppningsscenen var himla
roligt och skrattade högt och ljudligt. Han slutade inte
heller och tillslut så satt hela biosalongen och skrattade
åt hans skratt!


Nu ska jag ut och kika på film med barnen, ha en bra lördag!


♥ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0