Ojoj

Erika-ego-tiden vart inte riktigt som jag tänkt mig. Min ansiktsbehandligen blev riktigt misslyckad och tjejen som gjorde den klämde bokstavligentalat sönder mitt ansikte. Jag fick en massa små sår över hela ansiktet och höger kinden ska vi inte ens prata om. Två stora sår, det ser mer ut som jag blivit misshandlad än varit på en uppfriskande ansiktsbehandlig. Var tillbaka dagen efter och skällde på dom. Ska dit nu i veckan och prata med dom igen. För såg här ska man inte se ut.

Så helgen har varit den lugnaste på mycket länge, jag har varit hemma hela helgen och varit ful. Försökt fått min hud att läka och det går väl någolunda bra iaf, men min höger kind har lång väg kvar.

Hade världens mardröm inatt. Jag ska klippa mig på fredag och drömde att de klippte av allt mitt hår! Och det enda hon hade att säga var typ hoppsan. Läskigt värre!

Sen drömde jag också att jag tappade mina tänder. Det är många disskutioner på den här sidan jorden om vad det betyder. Jag säger att om man drömmer om att tappa tänder så är man redo att utvecklas, det har Aune lärt mig. Rebecca säger att det betyder att någon ska dö, tror jag tänker hålla kvar på min "tro" för den verkar så mycket bättre.


Idag är det au pair möte, ska bli så himla roligt - not. Ska lägga mig vid poolen ett tag innan, och efter för den delen med.



Hoppas ni andra har haft en bättre helg!
Erika ♥


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det där med hår är känsligt! Jag drömde nu innan jag var och klippte mig att en främmande människa ville klippa mig med en klotång! Vaknade av att jag var allt annat än glad, Markus vaknade och undrade vad det var (som många andra gånger) och jag berättade för honom med skärrad röst vad som hade hänt. Men han talade om för mig att allt hår var kvar! Nu har jag varit och klippt mig och är lika nöjd som vanligt. Hoppas du får ett bra klipp.

Många kramar Syrran

2008-06-10 @ 13:05:24
Postat av: Syrran

Det där med hår är känsliga saker! Hade världens mardrömm nu innan jag var och klippte mig. Jag drömde att den främmande människa ville klippa mig med en klotång! Vaknade av att Markus väckte mig och undrade vad som hade hänt,(det är inte första gången han vaknar och undrar vad jag gör :-) och jag berättade med skärrad röst vad som hade hänt. Men han bekräftade att allt mitt hår var kvar. Nu har jag varit och klippt mig och är lika nöjd som vanligt. Hoppas du får ett bra klipp!

Många kramar Anna

2008-06-10 @ 13:09:15
Postat av: Syrran

Haha! Jag lyckades lägga in typ samma inlägg två gånger...håll till godo!

2008-06-10 @ 13:11:10
Postat av: Ylva

DU, forstar precis! Haret ar fan guld vart! Om nan forstar det dor jag!



Hur ar det med hogerkinden nu??



Btw. Vad har ni for AP moten dar borta?

Puss puss

2008-06-12 @ 16:27:58
URL: http://hossentoss.wordpress.com
Postat av: Ylva

Haha jaha ok..

Ja vara moten har varit lite olika, ga pa baseball match, restaurang besok, skridskor, firedepartment, hayride o sant jidder. Vi har sagt att vi vill ha vattenkrig som vart July mote, o vara LCC's verkade pa :D

Jag o Fi (en Aussie) har mest inflytande kanns det som. Vi sager alltid till om det ar nat vi vill ska forandras..

Puss puss

2008-06-13 @ 06:08:36
URL: http://hossentoss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0