Earthquakes vs. Galaxy

Jag säger bara en sak: David Beckham.

Har precis kommit hem efter ett litet äventyr i Oakland, vi såg fotbollsmatchen mellan San Jose Earthquakes vs. Los Angeles Galaxy. La vann med 3-0 och det är nog den första match som jag bettet mig som ett riktigt fotbollsfan. Jag smuttade ( hör och häpna) på en öl och det smakade faktiskt inte så pjåkigt.

Som ni kanske vet så har David Beckham bytt lag och spelar nu mera i LA och det tyckte jag var ett mycket bra byte. För annars hade vi inte gått och sett hans match idag. Har aldrig förstått vad allt stå hej har varit om, alla tycker att han är så himla het. And ladies he is!

Kan nog erkänna att det bästa på hela macthen var när han i slutet tog av sig sin tröja...är ett minne som inte kommer glömmas i första taget!

Hur som helst var det iaf jättekul att gå med hela familjen.


Haha, läste precis ett mess som jag fått från Lina som är nere och partar i Las Vegas:

Erika Blank har precis köpt alkohol i Las Vegas!! Hur gick det till?:)

Tydligen är jag väldigt social idag som både kikar på Beckhams match och är nere och partar i Vegas. Har nämligen lånat ut mitt norska id till stackars Lina som blev av med sin plånbok med allt innehåll.


Nu ska jag krypa ner i min pj och sen mysa ner mig mellan alla täcken och kuddar.


Godnatt! ♥ E


Kommentarer
Postat av: MA

Snygg kropp har han i alla fall,,, men mer är det inte...och då menar jag att hjärnan behöver inte enbart bestå av en fotboll, jag har fortfarande inte hört något intelligent av den pojken.

Hälsningar från "En gammal dams tankar"

2008-06-16 @ 08:30:34
Postat av: Madde

Hehe, Beckham går inte av för hackor han inte :) Tänk att fotboll kan vara riktigt intressant ibland =)



Kan du inte stämma dom som ansiktsmisshandlade dig? Där borta verkar man ju kunna stämma folk för både det ena och det andra. Du kanske kan bli rik på kuppen! Tål att tänkas på =)



Puss och kram!

2008-06-16 @ 10:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0