B1 & B2

Satt och kikade på en massa kort igårkväll och alla minnen kom tillbaka. Gud vad vi har gjort saker under det här året, det är nästan helt sjukt. Och jag har min raring att tacka för mycket!
I helgen är det dags för midsommar och Rebecca, du har varit bort i 10 hela dagar nu och har ingen aning om mina planer, hehe...men roligt kommer det bli!

Shake that ass....

Halloween i Santa Barbra
 Trött innan utgång...  Påsken 2008 Innan city-nightsBahamas,bahamas,bahamas... Emmy Awards Fjortisögonblicket...  

Kommentarer
Postat av: Carrolajne

Shit, tycker inte jag gjort nåt alls o snart är det slut. Fasiken det bara rinner iväg alltså!

2008-06-18 @ 06:37:47
URL: http://california.devote.se/
Postat av: MA

Snart kommer vi!!!!!!!

Är på jobbet just nu och har ingen aning om vår dator fungerar än. Men glöm inte att införa en tradition där borta..Idag är det första maj, idag är det första maj.idag är det första maj, maj maj, Idag är det första maj.... Kram

Ses snart

2008-06-19 @ 08:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0