Vegas Baby, Vegas!





















"Are you two twins?Sisters?Related?"
"You do know this is fake, right?"
"Darkwing Duck"
"-What's this drink called? - Blonde Ass!"
"D'you guys wanna hang out? I'm bored" (12-åring med GROV smygmustasch)
"Okay" Just keep walking then! You're doing a great job!"
"TB...."
"Vad tänker du på?" "Att ostbågarna smakar popcorn..."
"Jag är fan fortfarande full!"
"Okay girls, I have some rules.." SPLASH "That was rule number one"
"Pamela Andersons Fffff....ÖDELSEDAGS FEST!"
"Jag har shottat Cosmopolitans!"
"Va grinig han va.."
"I've lost my purse..."
"VA fan ligger du där för?!"
"I swear I'll never drink again"
"I saw you girls stading on the corner looking all lost"


Eftersom jag inte har orkat uppdatera bloggen själv så snor jag denna lista från Rebeccas blogg. Klockren.
Laddar dock upp några kort.

♥ Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0