Söndag den 13 juli

Det är underbart att börja söndagsmorgonen med en yogaklass! När jag var med i "commit to get fit" så kom jag upp i så pass många poäng att jag fick en timme med en personlig tränare. Sen dess har jag varit flitig och är med de stora grabbarna och lyfter vikter på gymmet. Måste erkänna att jag aldrig varit mycket för att köra vikter på gymmet men nu tycker jag det är riktigt roligt och längtar tills jag ska köra nästa pass. Något som jag dock är dålig på är att stretcha, och jag måste verkligen bli bättre på det. Så idag på förmiddagen så åkte jag till gymmet och tog ett yogapass isället för att gå upp och köra ett rent styrkepass. Känns redan mycket "ledigare" i kroppen, avslappnad liksom.
Ska börja köra det där passet varje söndag och försöka få in ett till under veckan.

I lördags så var jag och Rebecca till oakwood och körde lite raquetball, slutade efter typ 20 min med att vi satt och pratade på golvet. Men det såg ju bra ut i början iaf! Har tillochmed bildbevis!

Erika







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0