Rekord!

Kan lova att jag blev förvånad när jag vaknade idag! Jag hade hört barnen springa runt och leka som vanligt. När jag vaknar till och besämmer mig för att stoppa i öronpluggarna så kommer jag på att jag ska kika vad klockan är. Slår vad med mig själv om att den inte är mer än 8am, men där hade jag fel! 10.30 är klockan och jag har sovit ( till och från) till då! Jag brukar aldrig sova så länge här för även om jag vill så går det inte. Även fast jag fortfarande är trött så hasar jag mig upp för att käka frulle, man kan ju inte sova bort hela dagen!

Har nu bokat dejt med rebecca på klubben,
det är dags att spela raquetball på klubben.
Sen blir det att köra lite vikter innan jag åker hem.
Ikväll blir det förmodligen infltyyningsparty hos en
kille som några av tjejerna känner. Kan bli skoj!

Kommer nog lägga mig och chilla framför
27 dresses under dagen, den är ju för söt!


♥ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0