PartyPeople

 Verklighetsbombad igen. Nu har mamma och Kenneth varit här i en vecka och det är lika som vanligt. Samma som det var när Mia och Nettan var här så har jag tagit in dom i min vardag och det är inte konstigt och se dom längre. Jag har inte hunnit blogga sen mitt lilla midsommarinlägg men det kommer en uppdatering senare om vad vi har gjort. Redan på lördag så är det dags för resenärerna att åka hemåt och samma dag åker även jag till flygplatsen...

Min resa går dock inte till Sverige utan till Las Vegas. Vi har varit alldeles för lugna nu ett tag så nu är det dags att röra om i grytan och ta en riktigt  lång och galen helg i partystaden själv. Dessutom är det fjärde juli på fredag så det partyt lär sträcka sig igenom hela helgen. Och vart ska man inte vara då om inte i Las Vegas.

Kommer bli så himla roligt och vi har lyxat till det med ett
5 stjärnigt hotell också så den här helgen kommer bli av
dess like. Kommer seriös uppdatering av den resan sen...
eller om det blir som de säger...What happens in Vegas...


Nu ska jag snart åka in till sf och träffa mamma för en liten shoppingrunda. Sen blir det nog att möta upp kenneth för lite mat i Chinatown.


See yaa...♥ Erika

Kommentarer
Postat av: B1

vegas baby......... RÖJ!

2008-07-02 @ 20:13:33
Postat av: B2

Lätt och slätt...RÖJ

2008-07-03 @ 00:03:25
Postat av: Ylva

Fyfan va kul ni kommer ha!!! Men hur dyrt va det med 5-stjarnigt hotell hela helgen?



Puss sotis

2008-07-03 @ 17:46:05
URL: http://hossentoss.wordpress.com
Postat av: Ma

Hej!

Tack för senast... Det var så kul att få "peta" på dig!!!! Veckorna har gått så fort. men som alltid så "Borta bar men hemma bäst" Och en massa jobb när vi kom hem, gräset var ca 1 dm.. Snabb upplysning 215.92 dollar = 1312,75kr (Ipod)

Nu står dina väskor i ditt rum, inget problem att fakta hem.Hoppas att ni hade kul i Vegas.

Kram MA

2008-07-08 @ 10:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0