Ops!

Ibland så fungerar inte signalerna från hjärnan ut i mina ben. Sist jag snubblade, snubblade jag uppför trappen. Denna gång var jag påväg nedåt. Har gått i den där trappan flera gånger om dagen sen jag kom hit för 11 månader sen, men idag var det dags för den första snubblingen...nedåt...
Jag struntade tydligen i det sista trappsteget och beslutade mig för att inte kliva på det. Föll rakt ner men lyckades på något vis klara mig galant efter lite balansering, puh! Kännde hur hjärtat slog fort och jag kom på mig själv att tänka : Men gud, vad hände där? Hur kunde jag missad det?

Kanske ska göra ett nytt ordspråk - "ibland missar man ett trappsteg"
Mia och jag var kungar på perslunda med att göra egna ordspråk,
eller vad säger du stumpan!?

" Alla lärare ger inte läxor"





Erika ♥

Kommentarer
Postat av: mia

hahaha ja vi var verkligen bäst på att komma på jättebra ordspråk..ehh?? haha. men kul hade vi :)

2008-07-11 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0