Och guds änglar de små, breda vingarna ut...

Nu är det helg igen! Fredags kvällen hos mig är numera över och eran lördagsmorgon har börjat hemma i Sverige. Kan beskriva min fredag med ett ord- Jobb. Har jobbat hela dagen förutom 1,5h på förmiddagen, sen har jag också jobbat kväll eftersom resten av ligan är och firar ( dock förtidigt) Alex födelsedag. Känner mig något...utjobbad om man kan göra det till ett ord. Har haft sällskap nu på kvällen av Rebecca, blev att skaka rumpan tillsammans med barnen, kika på film,dopp i poolen och sen lite chillerill med film och popcorn.

Ska tvätta bort sminket och sen krypa ner med lite s.a.t.c. om jag orkar hålla mig vaken.

Insåg idag att det är den 18 Juli, kan ni förstå det?? Mitt år som au pair börjar lida mot sitt slut och den 6 aug var det 1 år sedan jag lämnade svensk mark. Räkna hur många dagar det är kvar får ni göra själv, jag orkar helt enkelt inte.


I morgon blir det att sova så länge jag kan...vilket inte blir så länge kan jag tänka mig. Efter det så blir det att hit the gym with B1. Har som tur jobbat klart för den här helgen så jag e friiiii. Dock så sparar jag alla pengar tills vi ska åka till New York i aug, så det blir aktiviteter som är gratis för Erikas del...boring but true, and im gonna have alot of fun with the money in the big apple.


Godnatt ♥ Erika


Kommentarer
Postat av: MA

Ja spara pengar är ju alltid en bra börjah för NY trippen eller hur. Jag ångrar att jag inte köpte ett par "SKOR" har inte laga mina än och jag skulle behöva ett par till de fina kjolarna jag köpte.. Men det är ju lätt att vara efterklok. Saknar dig, föresten ska jag hämta hem "Melvina" på tisdag. nästan 8 veckor. KB är nu i Norge så jag har "semester"

2008-07-20 @ 19:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0