Nybörjarkryss- Lyckas med vanliga korsorsd

Jag har fortfarande inte återhämtat mig från Vegas. Jag planerar att typ gå och lägga mig samtidigt med barnen för att få en riktigt långt natt sömn, har det hänt då kanske? Nope, den här veckan har jag lagt mig senare än jag faktiskt brukar göra. Jag hittar på ursäkert och tiden bara rinner iväg och vipps! Så är klockan runt 23-23.30. Igår var jag och tränade vid 19.30 sen fastnade jag i köket och pratade med Alex en stund. Efter jag hade pratat med Rebecca så segade jag in i duschen och tog jättelångt tid på mig. Efter det här var jag inte klar utan bestämde mig för att lösa korsord som Kenneth lämnat här. Och det var riktigt roligt, så kunde jag sluta? Nope.
Ni som känner mig vet att korsord inte direkt är min starka sida. Jag försöker lösa barnkorsorden som ska vara hur lätta som helst. Sen kommer min kära syster efter och rättar min fel...pinsamt men sant.
Nu har jag en hel tidning med korsord som bara jag kan lösa, ha! Och ingen kan säga att jag gjort fel.

Nu ska dagen dra igång och barnen tassar redan runt i köket.
De gillar att överraska mig med att ha ätit frukost m.m. så jag brukar
låtsas att jag inte vet att de är uppe.


Ha en bra dag! ♥Erika







Kommentarer
Postat av: Carrolajne

Seriöst, så känns det somatt barn-korsorden ibland e svårare :P det är för simpelt lixom. Hehe

2008-07-14 @ 08:51:07
URL: http://california.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0