Mys i Parken

Nu har jag precis kommit hem från Orinda parken. Varje tisdag så är det live musik i parken och alla kommer dit, både små och stora. Man har filtar, små bord, kex, och frukt mm. Vi var där ett helt gäng med ap-tjejer och myste på en filt.
I morgon är det dags för att ta en paus från morgonträningen och stanna hemma istället. Så när onsdagens Erika-tid kommer är det dags att ringa Sverige, tvätta och städa. Hela mitt rum är ren Kaos och ingenting ligger där det ska. Man kan typ inte se mitt golv för alla grejer så i morgon blir det skärpning på den fronten!

I helgen kommer Alex syster Danny hit också, Yay!
Nu blir det ett avsnitt av min favvo serie.

Puss & Godanatt Erika ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0