Hur man får barnen att äta grönsaker?

Ni kanske länge har funderat över hur man får sin 5 åring att äta grönsaker? Här har jag svaret. Man proppar in så många minimorötter det bara går, sen kan de inte protestera längre! Mycket effektivt.

Har förövrigt varit en mysig dag. Alla aktiviteter var i full fart som vanligt och jag hade ca en timmes egotid som jag mycket duktigt spenaderade på gymmet. Efter allt skjutsande var över så åkte jag och barnen hem, bakade kakor, åt vattenmelon och badade i poolen. Elise den lilla krabaten snart 4, kan simma från ena sidan poolen till den andra! Hon är så duktig!
Nu har jag slutat för dagen och funderar på att lägga mig och lösa lite korsord igen. Har blivit som en liten tant och har med mig tidningen i väskan utifall jag får någon liten lucka under dagen där jag inte har någonting att göra. Är ändå lite lustigt att lösa korsord nu, eftersom min vardag är helt på engelska så dyker det upp en massa engelska ord när jag sitter och funderar över korsordet. Kan säga att det inte hjälper så särskillt mycket i en svensk tiding...

Efter middagen så blir det nog att åka och träna en sväng till innan jag åker hem till Rebecca och kikar film eller nått. Vi måste ju spendera tiden vi har kvar här tillsammans nu. Har  fått ett hemresedatum nu. Hjälp!

  ♥ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0