Ett äpple om dagen...

Nu har jag precis kommit tillbaka efter att ha suttit i bilen 1,5h.
Har skjutsat barnen som vanligt och ser inte direkt fram emot
att jag måste sätta mig i bilen igen om en timme och göra om samma sak.

Vegaströttheten sitter i och jag vill inte alls kliva upp och jobba. En tripp till
Vegas är verkligen något jag kommer göra igen. Staden är precis lika galen som
man säger och det finns nog ingen bättre partystad. Vi blev inbjuda till de mest galnaste
grejerna, vipbord, pamela andersons b-day party, strandhäng, de populäraste krogarna
och att få gå före 50 pers typ överallt.
Sprack dock när Miss TB-Rebeccas falska id inte funkade. Attans.
Blev dock en galen helg ändå och i söndgasmorse var vi inte lika kaxiga. Efter att Rebecca huvud hade slutat åka "kaffekopparna" och jag fått min återställare så var vi snart på G igen. Har solat hur mycket som helst så nu ligger brännan på topp. Var dock lite överdrivet med 40 grader varmt, men hellre varmt än kallt.

Nu ska jag fortsätta på mitt lilla äpple jag påbörjat och sen däcka i sängen innan Taxi-Erika ska ge sig ut igen.

Chingching! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0