Where There´s Smoke...

Dagarna blir himla långa när man inte mår bra! Jag brottas för att min förkylning inte ska bryta ut helt, men det verkar som den för tillfället har övertaget.
I morse när jag vaknade så skakade och frös jag hur mycket som helst och det var längesen jag hade sån hosta som jag har nu, jag hostar så jag har träningsvärk i magen. Dricker massor med honungsvatten och försöker få i mig så mycket vitaminer som möjligt och mitt senaste intag bestod av grapefruit, hur gott som helst btw.

Jag släpade mig ändå för att klippa mig i morse, image119
vilket alltid är uppiggande eftersom  jag får så
många snälla kommentarer där. Kelly, hon som
klipper mig säger alltid åt alla som kommer in
att de ska titta extra noga på mitt hår eftersom
det är väldigt ovanligt att man får se någon
som är så naturligt blond som jag. Jag
känner mig som en sällsynt fågel eller nått.
Jag vart iaf jättenöjd med klippningen.

Nu ska jag krypa ner i sängen och tycka synd om mig själv!
Hoppas ni alla andra mår bättre än vad jag gör!

Puss ♥ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0