Mysilimyspys


Nu är det lugnt och skönt hemma. Alldeles nyss hade jag 100 bollar i luften samtidigt, pratade i telefon, stekte pannkakor, tog hand om barn och skrattade åt min hostfarmors skämt...

Men nu är det alldels tyst i vårat hus. Elise har efter många protester äntligen somnat,  farmor tog hunden och Tanner till parken vilket innebär att jag har minst 1,5h egotrippad tid. Kommer spendera tiden väl framför datorn och sen ev ta en liten powernap, känner att en liten förkylning kanske är på väg igen - Inte bra.
Snart är det onsdag, vilket innebär att jag ska klippa mig igen! Tyckte det var alldels nyss jag var där och tappade flera centimeter hår, men det är hela två månader sen. Himlar vad tiden går fort. Fast det märks på håret att det var längesen, så mycket plattande och lockand min kalluffs får stå ut med.
image118
I morgon så ska jag ha gymdejt med Sephanie.
Vi har försökt umgåttshur länge som helst,
men eftersom vi är två mycket upptagna damerså har vi
misslyckats ganska rejält på sista tiden. Ska bli roligt
att få en liten uppdatering från den amerikanska
sidan och att inte prata svenska!
Blir ganska mycket svenska nuförtiden och det märks
när man ska prata engelska...Så nu blir det skärpning!

Nu känner jag att det är dags för lite mys med film och filt,
och om ja orkar en kopp té


Puss Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0