My body stay vicious I be up in the gym just working on my fitness...

Nu har veckorna börjat som vanligt igen. Mina morgonpromenader och min kvällsträning är nu som vanligt i kalendern, hur skönt som helst. Har verkligen legat på latsidan i två veckor och haft semester från allt som har med träning och göra. Nu finns det Bahamasmotivation som heter duga, tänker inte springa runt på stranden otränad...som en amerikan..det går helt enkelt inte för sig.

Igår kom Alex mamma hit och i morgon så kommer även hans syster Danielle, Dee och Alex ska på semester till Maui. Är himla avundsjuk kan jag lova men otroligt glad för deras skull, anyway så kommer de hjälpa mig med barnen under den tiden tack och lov. Visserligen har hans mamma inte så stor koll...men ändå.

Har regnar det hela tiden och filmtittandet ligger på hög nivå, träffar tjejerna hela tiden och dricker te, kikar på film och skrattar en massa. Vi ska ha planeringskväll hos Lina ikväll, vi ska reda ut lite saker som ligger i luften som : Road trip till la, hajk i NY, Basket, skidåkning m.m. Ska bli så himla skoj! Fast när man sitter sådär och planera så inser man verkligen hur fort tiden går här, veckorna bara rinner iväg. Tiden kommer snart då man måste bestämma sig för att stanna eller åka hem, önskar jag kunde dela på mig för en del vill ju stanna här hur mycket som helst och den andra vill ju givetvis hem. Anyway, tänker inte tänka på det mer nu, och det behöver inte ni heller för det är långt till dess.


Nu ska jag gå och kika på lite film med barnen, sen blir det middag, sen Lina.

E

Kommentarer
Postat av: MA

Hej vännen.
Tur att du tycker att tiden går fort, för den gör det. så det är inget konstigt med det, men det här med att få tiden att räcka tlll det är alltid ett bekymmer. Vill bara säga att jag tycker om dig och din syster väldigt mycket. Kram MA

2008-01-11 @ 09:29:55
Postat av: Madde

Du verkar ha en himla massa bollar i luften du så det är inte så konstigt att tiden går fort :)
Det händer en massa mojs här hemma oxå, ska äntligen få börja plugga på måndag :) och det är en kille från stockholm som vill ha min lägenhet från 1:a feb så nu rinner det på riktigt bra.
Ska försöka komma igång med träning jag med, inte klokt att man kan bli beroende av något som faktsikt är bra för en, det händer inte ofta :)
Sköt om dig!
Puss och kram!

2008-01-11 @ 13:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0