Me like It!

Skidåkning är så himla roligt! Kom upp hit till Tahoe i fredags kväll och som vanligt hade vi lika roligt i bilen på vägen upp.

Lördagen spenderade jag med en purken Elise, vädret var dock hur bra som helst med sol och klarblå himel. När helaa gänget kom tillbaka från skidåkningen så snörade jag på mig snöskorna och tog en promenix. Var otroligt vackert när man såg solnedgången som skiftade i rosa och jag kände mig fruktansvärt lycklig när jag traskade runt i skogen. Dagen avslutades med ett glas Champange, jag vet låter hur bra som helst - Vilket det var också!

Idag söndag så har jag varit och åkt skidor hela dagen, var dock lite synd att det var blåsigt och inte alls särskilt soligt alls men jag hade en trevlig dag. Världen är bra liten ibland, vilka var inte på samma ställe, samma berg och samma tid? Jo, nämligen Fia Nyströms familj. Vi åkte skidor hela dagen tillsammans, skrattade och uppdaterade varandra om tiden här. Gud vad tiden går fort när man har roligt!

Nu är jag hemma och sitter i min säng och har precis avslutat ett lika givande samtal som alltid med Rebecca ;)
Planer har börjat smidas för nästa helgs skidåkning, mina ben och min rumpa är dock inte lika excited som jag, än.

Nu blir det en varm,varm dusch och sen ett par avsnitt av vänner!



image121Love Yaa ♥ E


Kommentarer
Postat av: rebecca

ja, det är ju tur att telefon finns! Har inte sett dig sen i måndags? Alldeles för länge babe! Men på fredag smäller det - tahoe ;)

2008-01-21 @ 02:26:12
URL: http://rebeccaknutas.blogg.se
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min grymma tävling, det enda du behöver göra är att skriva 1 kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-21 @ 02:28:39
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Erika

Lr hur!Jag veet, vart har du varit nånstans raring!?
Kommer bli sjukt roligt nästa helg, uppvärmning för bahamas?:P

2008-01-21 @ 02:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0