Magplask i pudersnö, myyyyysigt värre

Sol, nån minus grad och puder. Kan skidåkning bli bättre!?
På vägen upp till Tahoe så såg vädret inte så lovande ut, regnet förföljde oss länge från Lafayette men byttes snart ut mot snöflingor som singlade ner. Eller det var det jag fick höra, jag sov nämligen största delen av vägen - som vanligt.

Vi lyckades titta på en liten del av snowroller men kom snart överens om att sova lite inför morgondagens bravader. Vaknade dagen efter av att Rebecca var upp och tassade, öppnade ena ögat och insåg att det skulle bli en jättefin dag. Vi kom efter mycket om och men till backen och dagen blev verkligen hur perfekt som helst. Puder,puder och åter puder, vi åkte så mycket benen bar och jag fick mig några goda skratt när Rebecca gjorde magplask i snön, jag var inte sämre själv ett en eller två gånger men så blir det när man åker hårt ;)
Åkte sista åket med Alex och som de säger i snowroller, skippa sista åket. Mina ben var inte riktigt med mig där men jag lyckades hålla samma takt som Alex.

Efter lite shopping på Safeway så åkte vi hem och vi slängde ihop lite delikat tacos, vart inte riktigt 100 eftersom vi hade glömt kryddan till köttfärsen. Alex korkade upp en flarra vin till oss och efter en stund så var det glömt, trötta som vi var så blev det sängen ganska så snart efter middagen.

Nu ligger vi i sängen och har varsin dator på magen och slänger ibland ett öga på snön som yr runt där ute, känner mig mycket nöjd med beslutet om att vara här inne. Om vi kan slita oss från datorerna ett tag så är det resten av snowroller som står på listan. Sen blir det lång bilfärd hem igen.

Ha en bra söndag allihopa ute i vida världen!
Puss ♥ E

Kommentarer
Postat av: Anonym

väntar med spänning på bilder!

så länge jag får vara md och välja ut vilka som ska visas (A)

2008-01-27 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0