I can see clearly now when the rain is gone...

Fredags mys på G!

Nu är det ännu en gång fredag, känns på något vis som att det alltid är Fredag och söndag....Idag har jag och barnen varit till klubben  och roat oss i baskethallen, inte klokt vad man kan få små barn att springa mycket där inne! Orsaken till att vi har varit inne idag beror på ett väldans regnväder som dragit in över området, det bara forsar ner och vissa har tillochmed satt upp skydd så de inte ska få inte vatten i huset. Jag var ganska så dygnsur när jag fått in alla barn i bilen kan jag lova, blev extra sur när jag klev i en Djup vattenpöl, men men vad mer kan man begära än att man har alla barnen inne och fastspända i bilen!

Ikväll blir det middag med tjejerna och sen förhoppningsvis ( om vi orkar) film-maraton. Vi skojade om det häromdagen att vi alla har blivit som små hemmafruar, tar hand om barnen sen stupar man i säng för man är helt utmattad av dagens alla bestyr! Hehe, ganska komiskt.

Jag känner att jag skulle må hur bra som helst av lite sommar och sol nu, tur att det bara är 61 dagar kvar till Bahamas resan, är ingenting med tanke på hur fort veckorna går här. För fort...fast ändå sakta...fast för fort...äh ni vet hur det är...hade ni varit au pair så hade ni nog förstått ännu bättre...anyway...


Hoppas ni har haft och kommer få en jättetrevlig fredagskväll,
nu ska ja gå och locka håret!

Love Yaa ♥ E


 


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker du har rätt i att det alltid är fredag och söndag, på både gott och ont faktiskt :)
Tråkigt med regn men här hemma har vi bara blask så du ska nog vara glad över ditt väder ändå =)
Sköt om dig!
Puss och kram!

2008-01-06 @ 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0