Håll i hatten!


Idag är det en massa sol ute! Få se nu, sist jag skulle hem till Lina och planera så vart det att vi åkte och tittade på college basket isället, vi såg när Cal´s damlag mötte Oregon. Det var hur roligt som helst och jag måste ta mig iväg och se en NBA match snart, förstår inte riktigt att jag inte har gjort det än...anyway.
 
Dagarna här rullar på och vi spenderar massa tid i Linas hot tub och med att kolla på film. Nu har jag även hittat en skola jag ska signa upp mig på, ska ta sånglektioner och ev. latin dance feat salsa. Bara min fot håller, så håll tummarna! Resten av mina credits ska jag tjäna ihop med tjejerna på en hajk, japp ni hörde rätt lilla Erika ska ut och hajka. Ni kan sluta skratta nu :) Det finns en kurs man kan ta över en helg nångonstans i NY, så vi ska åka iväg ett tjejgäng härifrån och ha hur roligt som helst. Eller de andra kommer säkert ha hur roligt som helst, åt oss.

Igår så fyllde min lilla stumpan 21 också Grattis Tovan! Lyckades tillochmed få tag på henne på telen, vilket inte händer varje dag! Det är galet vad man missar saker i varnadras liv när man inte pratar lika ofta som förr, men uppdateringarna är ändå riktigt roliga.

Tror tiden kommer gå hur snabbt som helst nu, så här ser planeringen ur för det kommande året.

Januari - Februari:  Skidåkning i Tahoe nästan varje helg
Mars - Bahamas!!
April - LA & Disneyland med familjen.
Maj - Mia och Nettan kommer + My b-day
Juni - Hajkresa + mamma och kenneth
Juli - Sommar
Augusti - ev. fire island then Home...

Under tiden så ska de klämmas in en massa saker som, resor till stranden, road trip till LA, basketmatcher, försöka ta det lugnt, en massa party när jag fyllt 21 och en massa massa andra roliga saker!


Nu blir det bus med mitt lilla busfrö!

Puss ♥ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0