Gossip Girl

Tänk att jag gillar nog nästan alla mat. Jag äter italienskt, mexikanskt, thaimat, indiskmat, amerikansmat ( om man nu kan kalla det för mat) svensk mat och massa mer. Givetvis så finns det saker jag tycker mindre om ( ser du mamma jag har lärt mig, att det finns inget som heter " jag tycker inte om" ) som typ svamp, sill eller rotmos.
Har också vuxit upp nu och vågar prova allt som ställs framför mig på tallriken, iaf allt utan ögon- kvar.

Har precis kommit tillbaka från en liten gossip stund med Stephanie, vi har äntligen lyckats vara på samma plats och tid den här gången. Vi skojade och skrattade enda tills det var dags för henne att gå, saknar henne redan!
Vi pratade iaf om en kommande resa till Santa Barbra igen, hade så roligt förra gången vi var där på halloween så vi måste bara göra om det, med andra kläder tack och lov.

Samtidigt som ja sitter och skriver så debatterar jag med mig själv om jag ska åka och gymma eller inte. Jag borde verkligen eftersom jag inte kommer ha tid i morgon, jag ska nämligen signa upp mig till en fotokurs! Hur roligt låter inte det!? Får se hur det blir, ska försöka leta på den första Harry Potter boken i barnens rum också. Har hört att den boken ska vara bra, eller hur familjen lindqvist! :D

Anyway, hoppas ni alla har haft en superduberbra dag!

Puss ♥ E

Kommentarer
Postat av: Madde

ja, harry potter är väldigt bra! Jag är så stolt över att du läser den :)

2008-01-25 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0