Glitter och Glamor

Är riktigt piggilin idag om man jämnför med igår. Mitt nyår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vi hade jättemysigt med middag och lekar hemma hos Sara, sen bestämde vi oss för att åka vidare till en annan fest och fira 12 slaget. De slutade med att jag satt i en taxi och försökte få fram adressen till partyt vi skulle till, missade då 12 slaget. Men men, shit happens. Vi kom fram till huset efter mycket om och men, där partade vi och satt i hot tuben tills klocimage116kan 5 på morgonen....Min syster ringde mitt i natten, sorry sis kommer inte riktigt ihåg vad som sades, men så blir det när man ringer lillasyster på nyår :D Dagen efter började ganska bra, men avslutades med en rejäl bakfylla för mig- inte roligt. Tur att man blev levererad pizza i min ensamhet, vilket jag föredrog just då

Nu ska vi iaf börja kolla lite helger när Rebecca ska följa med oss till Tahoe, längtar redan tillbaka dit.
Jag har verkligen ångest när jag skulle åka hem i måndags för vädret var så himla fint!
Föresten så gick bilresan hem galant, hade lite beslutsångest vid vissa skyltar men tydligen så valde jag alldeles rätt för efter ca 3,5h så körde jag upp vid vårat hus.

Nu ska jag hitta på något, borde verkligen träna med det orkar jag inte idag - film kanske?

E






                                                                                                             



   

Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha...ja det var verkligen ett givande samtal vi hade, men men. Det var i alla fall roligt att höra din röst.

Många pussar och kramar Anna

2008-01-03 @ 12:57:42
Postat av: Erika

Hihi, vilken tur det då!
Vi får snart höras vid lite mer nyktrare tillfälle:)

Puss skrikan

2008-01-03 @ 18:01:12
Postat av: Rosie

Det där med tolvslaget är knepigt, ett år firade vi det någonstans på Marstrand mellan två dåliga fester... men du verkar ha haft en bra nyårsfest iaf. Jag hoppas du får en bra start på det nya året.
Kramar

2008-01-04 @ 17:10:38
Postat av: Madde

Hehe, tolvslaget är bra virrigt det..men det var ju tur att du hann med det iallafall =)
Hoppas du har fått en bra start på det nya året!

pussar och kramar!

2008-01-04 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0