Egodag,Grattis till mig själv!

Idag har nämligen ErikaMikaNötskrika Namnsdag!
Och även fast det har varit min dag idag så har den här dagen inte varit så trevlig. Vi har hemska bacilusker i huset så alla barnen har varit hemma från skolan idag. Väldigt dryga och påfrestande har de varit. Och så har det regnat hela veckan samt idag också. Jippi. Och jag märkte nyss att hunden har spytt på mattan i vardagsrummet. Ännu mer Jippi.

Iaf, jag hoppas att dagen kommer avslutas bättre än den börjat. Ja ska med tjejerna och äta pizza ( förmodligen sallad för min del) och mysa. Den kommer kanske bli lite sorglig för det är avsked på G. Avklarat år och byte av familj finns med på menyn ikväll, inte så roligt men ett måste.
image126
Tack för alla mess och telefonsamtal idag,
det värmer verkligen!

                                           Pussis ♥ E














Kommentarer
Postat av: mia

aahhh! visste ju att du hade namnsdag, men kunde tydligen inte klämma ur mig ett grattis ändå i går när vi pratade..så grattis i efterskott! :) kramar

2008-01-25 @ 16:18:43
Postat av: Erika

Hehe, tack så mycket:)
skyll på tidskillnaden:P

Puss å kram

2008-01-25 @ 16:51:28
Postat av: Anonym

Asså förlåt att jag glömde din namnsdag! Jag har ingen koll på namnsdagar längre :P
Grattis i efterskott!

2008-01-28 @ 05:28:24
Postat av: Ylva

Meh.. så står det inte att det va från mig. Värsta dåligt!!

2008-01-28 @ 05:29:14
URL: http://hossentoss.blogg.se
Postat av: Erika

Hehe, men nu vet ja de ju ;)
hörs snart stumpilumpan!

2008-01-29 @ 23:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0