Would you be my Valentine?

Eftersom jag är vaken nu 03.13 svensk tid så kommer jag nog vara en av de första som bloggar om Alla Hjärtans Dag, Aha! Om man inte tänker på de andra svenskarna som är här ifs.

Kommer vara med om en annorlunda Alla Hjärtans Dag i år här i Usa. De började skylta med hjärtan och gosiga saker redan efter jul. Alla affärer här är täckta av hjärtballonger, rosor, choklad, gosdjur m.m. Och jag älskar det eftersom jag är en total tönt när det gäller sånna här dagar. Jag planerar dagar i förväg och är som ett barn på julafton. I år så har jag suttit och klippt ut hjärtan med Tanner, vi ska nämligen överraska resten av familjen med en hjärtgardin och ett hjärta för varje familjemedlem. image139

Måste nog dock hålla med om att få rosor, små
nallebjörnar och middagar på en helt vanlig onsdag
kan vara mer mysigt än på denna speciella dag.

Tror jag och min raring kommer spendera denna
hjärtliga dagen tillsammans i en biosalong med
en massa förälskade par. Jag är inte ett dugg avundsjuk
för vad är egentligen bättre än att få spendera dagen
med någon man tycker om, kär eller bara som
riktigt bra vänner.

Jag saknar er alla hur mycket som helst. Ha en supermysigt
Alla Härtans Dag!


Love you all to the moon and back!

Pussar Erika ♥

Kommentarer
Postat av: edna

Bio är spikat hun :)

2008-02-14 @ 06:50:58
Postat av: Therése

Många kramar till dig på alla hjärtans dag!!!!! Det är så kul att läsa din blogg och om dina äventyr. Fortsätt att läsa Harry Potter också, det mår man bara bra av :-)

2008-02-14 @ 11:23:53
Postat av: Erika

Therése
Tack så mycket!! Massa kramar tillbaka!!!!!!
Va roligt att höra:) Japp, ja har kommit ikapp med min läsning lite så jag är snart klar med den första boken, hehe
Hoppas ni får världens bästa dag!
Pussar och kramar Skrikan

2008-02-14 @ 15:39:47
Postat av: Ylva

HAPPY VALENTINES DAY HUN!
Assa jag haller med dig som fan att den har dagen inte borde vara mer speciell an alla andra. Men sa verkar inte andra har tycka! Alltid kul att pyssla dock ;)
Hope u have fun today! Don't break too many hearts ;)

2008-02-14 @ 17:00:53
URL: http://hossentoss.wordpress.com
Postat av: MA

Mami her!!!
I går var en bedrövlig dag, hade muntlig tenta i Uppsala kl 14.15, men då satt jag så snällt på skogen
mellan Uppsala och tierp med signal fel för tåget och jag kom tre timmar försen till Uppsala, men jag klarade tentan på sitsta tillfället för den dagen. Började min resa till uppsala kl. 11.20 och kom hem 20.00 klart att tågen hem också varförsenad.... så nu hoppas jag att inget händer på måndag då vi har skriftlig tenta för då går det inte att skjuta på tiden som i går, så håll alla tummar i hela familjen för mig. Ha så tevligt i LA, du vet att det här är din changs att se delar av världen. Många försenade alla hjärtans kramar Mami o KB

2008-02-15 @ 17:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0