Tisdag morgon.

Godmorgon! Igår hade jag skrivit ett jättelångt blogginlägg, och så försvinner det. Grrr. Det innehöll altt skoj som hände i helgen, och det var verkligen värt att nämna så...Jag ska sätta mig ner och skriva det Igen när jag får lite tid över.
image135
Förövrig idag så har jag Elise hemma hela dagen,
så jag håller tummarna att hon ska vakna på rätt sida.
Vädret verkar blir hur fint som helst idag med.
Får se vad vi hittar på, måste åka till safeway och
köpa lite saker. Köpte en ny tandborste, men köpte
fel sort. Köpte en medium när jag behöver en mjukis.
Typiskt.

Nu ska jag gå och dra på mig myskläder och sen
väcka de små liven i rummet intill.


♥ / / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0