Superstar

Todiloooo. Jag har varit helt slut hela veckan efter den lilla trippen till Hollywood. Har jobbat klar och sen stupat i säng med några avsnitt av vänner. Tog mig dock ur mitt dåliga mönster igår och det blev både promenix och pilates. Duktigt Erika. Har bestämt mig för att börja prova på lite spinning igen nu när min fot verkar ha blivit på bättringsvägen, Yes!
Trodde jag skulle spendera denna helg med att jobba eftersom jag varit ledig de två innan, men icke. Dee berättade att det skulle vara 3 familjer uppe i vårat hus i Thaoe så jag är ledig även denna helg. Hade tidigare i veckan tänkt tagit det väldigt lugnt å bara ha en riktigt mysig hemma helg. Men igår fick jag redan på att jag och Rebecca ev. kommer följa med Steph till Santa Barbra och San diego i helgen, om det finns plats i bilen. Är alltså bara att ställa in siktet på lite sömn och party i helgen med!
image151
Förövrig så såg jag min första groda här i kaliforninen igår,
minliten och söt! Stackarn höll på att regna bort i allt regn!
Räddade honom upp på en stock, dagens goda gärning!

Nu ska jag hämta kidsen från skolan, sen blir det läsning
under bordet med kuddar och filtar, myspys!



Erika-Mika-Nötskrika






 


Kommentarer
Postat av: Becca

Santa Barbara och San Diego here we come!

2008-02-22 @ 03:25:24
URL: http://rebeccaknutas.blogg.se
Postat av: Madde

Rädda en groda? Du är knasig! Grodor är lääskiga!

2008-02-24 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0