Spinning

Godmorgon kära läsare!


Vaknade med världens träningsvärk nyss, muskelpasset och spinningen från igår känns i hela kroppen vill jag lova. Guud vad jag har saknat spinning, eftersom jag fick problem med min fot så har jag inte gjort det på flera månader och gårdagens passa var det första på en evighet. Man får verkligen slita på ett spinningspass och man känner hur hårt man jobbar - skönt!

Såg något på schemat igår som fick mitt att le för de har nämligen ett nytt pass på G, kickboxning. Ska börja ta det varje torsdag nu, rolig!

Gårdagen avslutades med film hos Lina, vi såg Good luck Chuck. Har sett den förut men det gick lika bra ändå.


Nu ska jag äta lite frukost innan jag ska iväg på mitt pilatespass. Resan till Santa Barbra och San diego blev tyvärr inte av, men det kommer fler gånger. Idag blir det isället att följa med Rebecca till Emeryville och sen har vi Vipbiljtter till den kinesiska paraden i San Francisco. Det ska tydligen vara den största utan för Kina, så det kan bli intressant.



Nu frukost!


Hoppas alla får en härlig helg!


 

Puss E ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0