Simple Things

Helgen när plan C kom till. Man planerar och planerar, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Lördagskvällen spenderades med Rebecca i ett regningt San Francisco. Vi kikade på den kinesiska nyårsparaden, var otroligt häftigt man satans kallt också. Efter både shopping och parad så var vi båda nöjda och bestämde oss för att ta oss mot barten. Lyckades komma med ett tåg direkt, och vi var snart hemma hos Rebeccas. Efter mycket dividernade så avslutades denna kyliga kväll i en varm soffan med lasange och risotto, samtidigt som vi snyftade ikapp med Titanic. Och tänk, denna gång sjönk båten med!


Idag så var jag hurtig nog att ställa klockan för att gå upp och städa, vilket jag gjorde också!

Plockade med papper, dammtorkade, vek om allt i garderoben och damsög. Lite senare dök Rebecca upp, det var dags att åka till klubben och träna. Efter ett par timmar så hade vi fortfarande inte kommit iväg så vi kikade på film och käkade popcorn isället. Vad kan man egentligen göra som är bättre än att kika film en regning söndag?


Har nu ätit nyttig middag alá Dee - fisk, broccoli och avokado. Ska hoppa in i duschen nu innan ja kryper ner i sängen och kikar på några avsnitt vänner.


Godnatt & Sov så gott

Puss ♥ E

image154


Kommentarer
Postat av: Madde

De tycker jag lät som en perfekt söndag :)

2008-02-26 @ 11:32:16
Postat av: Anonym

Var bor du i San Francisco?Jag har bara varit där på semester och tycker om stan'.

2008-03-01 @ 13:12:56
URL: http://persiljeland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0