Prinsesstårta


Igår åt jag prinsilesesstårta! Tänk vad en liten tårta får mig att känna sverigekänslor! Rebeccas söta familj hade införskaffat den till hennes födelsedag. Eftersom jag var i LA förra helgen så fick jag smaka på den igår, mums! Både Al och Dee smakade och den fick mycket-väl- godkänt, Go Sweden!


Nu ett par veckor har jag haft sån lust att vara ute i skogen och grilla krov! Är inte känd som en skogsmänniska direkt men ibland är det riktigt mysigt. När man ger sig ut på jakt efter den perfekta pinnen som man ska försöka få korven att sitta fast på. Burkar dock alltid sluta med att den hamnar i askan och jag får flörta med papi så han grillar den åt mig!

Får se hur helgen kommer arta sig. Plan A till Santa Barbra och San diego kanske inte blir av, med då kommer plan B att sättas in och det är inte dåligt heller. Kommer då utforska sf nattliv eftersom jag helt plötsligt har fyllt 21 fem månader tidigare! Hur gick det till?

image152

Nu ska jag byta om och dra mig mot klubben.

Är muskelpass på G, kommer vara helt slut i

morgon men man ska väl känna att man lever i bland

eller hur!





Puss Erika ♥


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hur gick det? Funkade kortet???
Puss o kram!

2008-02-25 @ 02:49:45
URL: http://hossentoss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0