Måndilimåndag

Vaknade i morse och var på hur dåligt humör som helst. Har sovit dåligt och hunden höll mig vaken timmen innan min klocka skulle ringa, kan lova att jag inte var bra att ha och göra med de första timmarna av denna måndag. Åkte till Walnut Creek efter att jag lämnat barnen på skolan, det var nämligen dags för uppkörning. Denna gång gick det som det skulle ha gått förra gången - nämligen galant så nu har jag mitt körkort, Yes!!

Åkte hem och gick min vanliga promenix ute i solskenet, det var riktigt riktigt skönt att det inte regnade. Men trots solsken och nytaget körkort så känner jag mig fortfarande på lite dåligt humör, längtar inte hem och vill inte vara här. Mycket svårt känsla att förstå sig på måste jag säga, hoppas den går över snart.
När jag hämtat barnen så var min plan att spendera resten av dagen i parken, men det ändrade sig snabbt eftersom Elsie inte var på sitt glada humör. Blev att åka hem och stoppa ner henne för en nap istället, väntar nu på att hon ska somna till så Tanner och jag kan gå ut och leka på baksidan istället.

Ikväll så var min plan -spring och pilates. Men efter ett telefonsamtal från Lina så kanske jag hoppar ett av passen och kikar på film hemma hos henne istället.

Hoppas ni alla haft en bättre dag än mig!

Take Care Erika♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Wee, grattis till körkortet! Det är ju tur att du har det nu när du vart där mer än halva tiden :)

Hoppas kvällen blev trevligare än din dag :)

Puss och kram!

2008-02-05 @ 17:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0