Los Angeles

Klockan är inte ens halv 12 och jag har redan slutat för helgen!

Hjälpte Dee att få iordning barnen i morse, gjorde lite ärenden image140
som att tanka bilen och köpa bagles. Med andra ord inte så
mycket. Familjen Flagg har återigen åkt upp för att spendera
en långhelg i Tahoe, jag kommer då vara ensam hemma
tills på måndag kväll- Lyx! Ska sola mig i det fina vädret idag,
ta en prommis med Lina och sen förmodligen softa med
Rebecca. Kvällen blir nog lugnt för vårat plan lyfter vid 7
tiden i morgon, LA here we come!

Vi kommer bo hotell istället för hemma hos Camillas kompis Emma, blev lite strul med hennes värdfamilj. Men det löste sig med hotell mitt i Hollywood, så det kommer nog bli minst lika roligt. Kommer sova så lite som möjligt i helgen för att kunna uppleva så mycket som möjligt. Därför är det parfekt att jag är ledig på måndag!

Näe, nu blir det på med bikinin och ut i solen tillsammans med Potter.

♥ / / Erika

Kommentarer
Postat av: MA

Ha så kul, Kram Mami

2008-02-16 @ 10:28:00
Postat av: Madde

Åh, va roligt det låter! Väntar med spänning på rapport efter helgen :) Hoppas ni får det roligt!

2008-02-16 @ 15:13:00
Postat av: Lina

La, baby!

2008-02-20 @ 02:56:05
URL: http://linainca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0