I wrote this song cuz i got high....

Världens längsta sovmorgon! Igår åkte hela familjen Flagg till Tahoe, det innebär för Erika ca 3 dagar av egotrippad tid. Har dock blivit mer påverkad av familjelivet än vad jag har förstått, för direkt så la sig en obekant tystnad i hela huset och jag hade inte en aning om vad jag skulle göra. Vanligtvis så hör man barnen skratta, stoja och gråta, hur de springer utanför mitt rum och håller på att göra mig galen. Men nu saknar jag det ljudet. Det är som att vara ute i sommarstugan på havet och inte höra havsbruset slå mot stenarna på stranden.

Städade huset och kikade sen på "Sweet home Alabama" samtidigt som jag käkade lassange. Blev senare (tack och lov) ivägsläpad till gymmet av Stephanie, men jag gjorde ingen större ansträngning där jag kan jag avslöja.
Följde med Steph till hennes vänner och lärde mig spela biljard och eftersom jag är en sån naturbegåvning så vann jag första omgången, Yes!! Åkte vidare till ett annat hus där röken låg tjock mellan väggarna, här röktes det på så det stod härliga till. Jag höll mig nära dörren och försökte att andas så lite som möjligt, kommer tvätta.tvätta,tvätta mina kläder idag för det luktar som om jag har varit på jamica i 6 månader...

Lyckades sova till halv ett idag, halv ett! Har inte sovit så länge på flera år känns det som. Är så himla fint väder ute nu så snart blir det promenad, sen ska jag lägga mig på en solstol ute vid poolen och läsa lite Potter. Kommer ev. inte ske i den ordningen känner jag.
I morgon får ni hålla tummarna för jag kommer agera som bamib, det är dags för au pair möte och denna gång har de bestämt sig för att plåga oss med skridskor. Kan lova att jag är 100 gångimage134er bättre på biljard än skridskor...

Min raring är nu i New York med sin papi, är jätteglad för
din skulle rebecca! Men jag har aldrig varit mer avundsjuk
För det första så är du i min absoluta favoritstad med det
allrva viktigaste, du får träffa din papi efter 6 månader!                                                                                              
Läser motvilligt din blogg, och önskar jag var där också!
Kom hem snart bitch, miss u hun!
Vill vara tillbaka i nyc med mitt härlig gäng från au pair 
skolan, har aldrig varit mer levande än då.



♥ / / Erika                               






Kommentarer
Postat av: edna

heeej baby!
Miss you a lot and wish you were here! vi måste ju dra hit och uppleva stans nattliv tillsammans!
Nu ska jag snart äta lite choklad, måste passa på, för imorrn inleder jag förbud igen... suck. RInger dig på söndag hoe! pussss

2008-02-10 @ 04:12:40
Postat av: Rosie

Hej Gneta (eller om det var Agne, kommer inte riktigt i håg :) Det är alltid trevligt att läsa din blogg, det känns som att du är närmare då. Saknar dig så mycket men det verkar som om du har ditt livs upplevelse så jag är väldigt glad och stolt över dig.

Ha det så gott, Fortsätt simma...
Kramar

2008-02-10 @ 19:40:32
Postat av: Madde

Låter inte helt fel med lite barnfritt, passa på och njuuut =)

Hur går det med Potter föresten, är du lika fälst som vi andra snart? ;)
Puss och kram!

2008-02-11 @ 20:51:48
Postat av: Erika

Hej Rosie!
Hehe de e mirage, det kommer från superhjältarna.(hoppas du sett den filmen, annars måste du se den!) Jag och barnen kikade på den filmen och de kom överens om att alla från familjen var olika karaktärerna. Jag fick vara den tjejen som heter mirage som hjälper den onda. För hon har långt blondt hår:) Vi har kommit på i efterhand att jag skulle passa som barnvakten som jobbar, när familjen är ute och räddar världen. Hihi

Det känns verkligen i hjärtat när ni säger att ni e stolt över mig, tack så himla mycket! Jag saknar er alla hur mycket som helst. Och det finns massa gånger jag har tänkt : Det där skulle bara vi galna systrar förstå.:)
Hoppas det går bra med skolan och allt som hör där till!
I´ll just keep swimming...

puss å kram skrikan

2008-02-12 @ 00:50:26
Postat av: Erika

Madde.

Att vara fri från barn är nog det bästa som kan hända en au pair..Hihi, Är ledig i helgen igen, då kanske det blir en liten tripp till La:)

Har läst mer än halva boken nu, hinner inte läsa så mycket men jag är nog också fast i träsket nu:)Försöker ta med den till gymmet och läsa samtidigt som jag går på bandet. Men jag blir bara åksjuk..förstår inte hur de andra bär sig åt...
Förtsätt blogga, kollar varje dag om de har kommit in nått nytt:)

Puss å kram

2008-02-12 @ 00:54:00
Postat av: Erika

Rosie!
Nu kom jag på vad du menade med Gneta eller Ange. Jag och Rebecca har döpt om varnadra här så jag trodde det var det du pratade om :/ Nu fick du förklarning till det ifa:D
Jag kommer inte heller ihåg vilket det var,tror det var Gneta. Sambo minns du? Annars får vi väl ringa Biggan, han kanske minns från allt kackel :P troligtvis inte...Hihi

2008-02-12 @ 00:57:18
Postat av: Rosie

:D Tror knappast Biggan kommer ihåg enskilda ord, det han minns är nog en ständig ström av pladder med skratt-avbrott.

För övrigt har jag bara sett superhjältarna en gång men kommer inte ihåg så mycket. Måste se om den, helt klart.

Ha det så gött
Kramar

2008-02-12 @ 14:10:44
Postat av: Ylva

Heeej gumman!
Vart har du gomt undan den dar bilden??? Kul att man far se den forst 6 manader efterat ;)
Langtar tills du kommer hit! Fast ja, assa vill ju inte att tiden ska ga for fort.. For da ar du ju snart pa vag hem. Men du fattar vad jag menar va?! Miss u!

2008-02-12 @ 18:18:45
URL: http://hossentoss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0