Helgen är Här!

Tänk att träna blir så mycket mer intressant när man är två!
Var till gymmet igår med Stephanie, tiden bara flyger iväg när man skrattar och pratar. Undra om de andra på gymmet också tycker det!? Vi började av nån anledning prata om lamor igår och kom snart in på det underbara ämnet - Kejsarens nya stil.
 
" jag förvandlar honom till en loppa-en harmlös liten loppa - Så stoppar jag loppan i en ask- och så stoppar jag asken i en låda- och postar den till mig själv- och när den kommer - Mohohahhaha- så mosar jag honom med en hammare!- Det är briljant-Briljant!!- Men!- för att spara porto så kan jag förgifta honom!"

Kommer iaf snart en filmkväll med denna film - Längtar! I helgen så blir det jobba lite på söndag medans Zach provspelar för ett baseboll lag, sen är jag ledig lörkväll och söndag. Vi kommer förmodligen åka in till Sf på söndag och ha en helmysig dag där inne - Jag, Becca, Steph,Lina och Camilla kanske?

Ojoj, nu är jag sen! Måste väcka de små liven i andra rummet och få iväg dom till skolan. Efter det så blir det gymmet och ett muskelpass för min del. Kommer ha T-r-ä-n-i-n-g-s-v-ä-r-k i mån för hon är stenhård.

Hoppas alla får en superbra helg!

pussis ♥ E

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, är det normalt att sitta och skratta högt för sig själv när man läser i din blogg? =)

Kejsarens nya stil, jag säger då det :)

2008-02-02 @ 17:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0