Golden Gate

Oh yes! Måste nämna lite kort om vad vi gjorde förra helgen. Jag, camilla och Lina tog bilen och gjorde en liten roadtrip. Vi åkte över Golden Gate bron, stannade till vid utkiksplatsen och tog löjligt många kort. Strosade på sausalitos vackra gator och sen vidare till Thiburon för att äta en mysig lunch vid vattnet. Den dagen var vekligen den bästa på länge! Går inte att beskriva känslan man hade när vi korsade bron med det stora G:t, taklukan och fönsterna var öppna och ur högtalarna strömade musik. Efter alla äventyr så hade vi fortfarande inte fått nog. Vi styrde kosan mot Walnut Creek där det blev mexikanskt och bio, 27 Dresses. Kom hem på kvällskvisten och var helt utmattad. Utmattad av äventyr - Det kan helt enkelt  inte bli bättre än så.

I helgen dra vi oss mot Los Angeles och dess varma breddgrader, vi bokade biljetter igår så nu kommer jag befinna mig i Hollywood största delen av helgen. Planet lyfter på lördagmorgon och sen väntar en massa roliga saker på oss i kändisarnas hak.

Nu ska jag ringa Sverige, sen blir det en liten runda i reservatet. Sprang förövrigt hela reservatat igår, och min fossing höll!

image138
♥ / / Erika

Kommentarer
Postat av: Madde

Verkar trevligt med alla äventyr :) Du kommer att ha huvudet sprängfyllt med minnen när du kommer hem =)
Puss och kram!

2008-02-13 @ 20:51:41
Postat av: Erika

Hehe, ja vet!:) Tror ja inte kommer komma ihåg nått först och bara tro att jag drömt det :/ Men sen kommer ja ha massor att berätta!:)
puss å kram

2008-02-14 @ 02:18:20
Postat av: Ylva

FYFAN va avis jag ar!!! Ha det bast i helgen tjejen! Wana see the pix l8 ;)

2008-02-14 @ 17:03:15
URL: http://hossentoss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0