Benefit

En mycket trevlig lördag!
Började dagen med att följa med Zach, Elise och Alex till Zachs provspelning för ett baseball lag. Efter det så åkte vi iväg till Safeway för att handla matvaror och sånt skoj. Släpade mig iväg till gymmet när vi kom hem, hade tänkt tagit en liten promenix men eftersom vädret här envisas med att inte vara det bästa så fick det blir träning innomhus idag. När jag var färdig duschad och klar som kom Stephanie och hämtade mig, och vi åket vidare för att inhandla lite mer intressantare saker än matvaror. Jag är verkligen i behov att lite klädshopping men lyckades spendera över 100$ på smink...dock ett bra märke nämligen Benefit. De har hur mycket mer saker som helst som jag vill ha- som jag behöver! Men det fick räcka för den här gången. När vi klev in på macey´s så blev vi nämligen erbjuda att bli sminkade av detta märke och det var svårt att inte köpa produkterna eftersom resultatet blev så bra.
Jag hade världens sötaste tjej som sminkade mig, hon var verkligen hur duktig som helst och sa att jag skulle komma tillbaka en annan dag så skulle hon lära mig en massa saker med sminket jag köpt, hur bra som helst.

Har precis ätit världens godaste sallad, jag var tvungen att ta tag i middagen eftersom Dee är uppe i Tahoe med Tanner. Alex har inte så stor koll sådär, hade han fått bestämma hade vi typ ätit kex till middag men där satta Erika stopp. Den blev iaf hur god som helst.
image130
Nu ska jag pallra mig ut i regnet, fast jag vill inte bli blöt..suck..
Ska hem till rebecca å kika på en liten fimlis.
Ett perfekt avslut på denna dag!


Pussis ♥ E







Kommentarer
Postat av: MA

det är nog tur att du kommer att komma hem till vardagen och den svenska verkligheten till hösten.......smink hit och gym dit. Vilket samvete vi andra får,,,,,kramar

2008-02-03 @ 18:31:40
Postat av: Erika

Det är detta vi förtjänar efter att ha skrikande barn hos oss 24h om dygnet....:)

2008-02-04 @ 05:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0