Vaaaaaarmt

 Termometern visar precis nu 104 F, alltså 40 grader varmt. Det är så varmt ute att man nästan springer från bilen och in. Väl inne hålls alla dörrar och fönster stängda så de inte ska komma in nån varmluft. Finns inte så man kan göra med barnen, parken är för varm...att vara ute överhuvudtaget är för varmt, om man inte är i en pool. Behöver jag säga att jag Älskar att vi har pool!? Hela kroppen blir liksom seg och man söker sig instinktivt till skugga och kyla. När det är dags att sova önskar jag att jag kunde sova i poolen, kanske blir ett försök ikväll! 

Erika ♥

Kommentarer
Postat av: Sambo

Oj, 4o grader finns bara i fantasin här hemma. Är väldigt svårt att föreställa sig hur varmt du har det när man nästa lär gå i jacka för jämnan här hemma, men nu är det mindre än en vecka kvar tills du har samma klimat som oss igen =)



Puss och kram!

2008-08-30 @ 10:21:12
Postat av: MA

Njut av värmen du kommer att sakna den...

vi längtar efter dig

Kram MA

2008-08-31 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0