Fortsättning följer

Tänk va mycket roligt jag hade hittat på efter bara 100 dagar...


- Varit i New York.
- Bott på en mindre fin skola.
- Varit med i den största au pairgruppen någonsin.
- Flygit tvärst över usa.
- Fått en ny familj.
- Blivit extramamma åt 3 barn.
- Sett en basebollmatch.
- Har nästan dött av chock flera gånger när spindlarna har dykt upp.
- Varit i Sfo.
- Varit på farlig biltur i oakland...
- Känt mig hemma på Ikea.
- Bott i en lägenhet i sfo.
- Sett the blue angles
- varit på city night.
- Blivit inbjuden på navyfest.
- Gjort illa min fot.
- Varit i Santa Barbra.
- Gått trick or treating.
- Har säkert gjort 1000 mackor med jordnötssmör.
- Längtat hem.
- Ätit för många brownies.
- Bokat resa till Bahamas.
- Varit på krogen utklädd till skolflicka.
- köpt skor:)
- Följt fortsättningen av greys anatomy.
- Ätit halstrade musslor.
- Blivit erbjuden jobb på Hollister.
- Tränar på världens bästa gym.
- Ätit mindre goda svenska köttbullar.
- Sett en massa överkörda skunkar..dock inga levande tyvärr.
- Varit på james blunt konsert.
- Har kollat på sex and the city 2 gånger...hela säsongen.
- Börjat se en ny serie, gossipgirl.
- Lärt mig hantera 3 barn.
- Skrattat när Rebecca blev bestulen på sina muffins, av en ekorre!
- Har varit nära att åka hem.
- Krattat.
- Blivit duktig på att skriva utan att titta på tangentbordet.
- Tagit massvis med kort.
- Ringt gråtandes till en granne som fick komma och döda en spindel, men sin flippflopptoffel...
- Lärt mig ladda hem filmer.
- Uppdaterat resedagboken massa gånger.
- Hittat världens godaste glass.

Här var min lista efter 100 dagar... nu kommer en liten fortsättning.

Varit på Bahamas.
Varit på amerikanska hemmafester.
Firat jul.
Kört ensam hem ifrån Tahoe.
Haft halsfluss.
Firat nyår i en Taxi
Varit i LA, hollywood.
Smaskat på mummsiga drinkar.
Firat svensk påsk.
Riktig svensk påsk där jag var utklädd till påskkärring.
Varit till Portland.
Chillat massor vid poolen.
Gjort klart alla mina kurser.
Partat i Vegas.
Surfat
FYLLT 21!!!
Haft tjejbesök från Sverige.
Kör till flygplatsen och hämtat Lina i ett nödläge ;)
Varit på Nbamatch.
Bränt mig på ugnen och har numera ett ärr.
Kikat på Sex and the city premiären.
Köpt skor...
Varit på amerikans fotboll.
Känt/ känner mig som en familjmedlem.
Sett en tvättbjörn.
Haft besök av mamma och kenneth.
Ätit färska jordgubbar hela vintern.
Varit på alcatraz.
Haft ångest över att jag ska lämna denna underbara familj.
Betalt mig in när mitt falska id inte fungerat.
Satt hallonté i halsen och samtidigt blivit utfrågad om jag har pengar av en uteliggare.
Har nästan åkt till sf i en högklackad och en ugg...
Varit på Wallie med Zach.
Blivit utbjuden på date.
Har dödat en spindel alldeles själv.
Haft personligträning.
Tappat bort bilnycklar.
Ramlat i trappen, både upp och ner.
Klippt mig.
Simmat med en säl.
Skrattat så jag har haft ont i magen.
Planerat inför framtiden.
Jagat myror i köket.
Seriöst funderat över ett år till i usa.
Varit på Emmy galan i sf.
Åkt skidor.
Åkt över golden gate bron.
Firat Thanks giving.
Spenderat mycket tid i vippen på krogar...
Varit till Disney land.
Har förbättrat min engelska något enromt.
Ätit "svenska" fiskar.
Spelat råttfällan.
Tror numera att jag har en tvilling, nämligen Rebecca.
Varit på supermysig middag på Alex,D och min raring.
Varit hur mycket som helst i Tahoe.
Kikat på redwoodträd, två gånger.
Lärt mina barn bl.a.säga, prinsessa, hejdå, paraply,träd,hus,tack,gräs, fönster mm. på svenska.

Jag skulle nog kunna fortsätta i alla evighet...men då missar jag ju resten av mitt liv, skulle ju varit lite trisst :P
Nu vankas det middag hos familjen flagg.

puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Visste att du skulle klara av detta år

lycka till med resten av dina planer

du kan det du vill

Det har varit jättekul att följa dig genom året

önskar dig allt gott

Ewa

2008-08-08 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0